Gardrób

5 tipp, hogy a hideg megkeresés álom és ne rémálom legyen

Nem is kell ahhoz sales területen dolgozni, hogy a hideghívás vagy hideg megkeresés szó kapcsán rossz érzések merüljenek fel az emberben. Ennek főként az az oka, hogy nem csak a hívás indítója tud elég kellemetlen helyzeteket átélni, hanem a hívást fogadókat is sok esetben rossz élmények érik.

A következő cikkben azt fogjuk kivesézni, mi az oka ennek a jelenségnek, és hogy Te, mint értékesítő, hogyan tudod elkerülni a hasonló, rossz szájízű beszélgetéseket és szituációkat.

Miért ellenszenvesek az emberek a telefonosokkal szemben?

Sajnos az elmúlt években sem változott sokat a munkáltatók hozzáállása a call centeres és hívásindító munkatársaik irányába. Inkább a mennyiséget tartják szem előtt, mint a minőséget, ráadásul a megfelelő oktatásról sem gondoskodnak minden esetben. Persze létezik olyan, hogy valaki ösztönösen vagy alapvető viselkedési jegyeinek köszönhetően jól végzi a sales tevékenységet, de szép számmal akadnak olyanok is, akik taníthatóak lennének, de oktatás hiányában csupán megundorodnak ettől a szakmától, és a későbbiekben akár telephobiásokká is válhatnak.

Mi az a telephobia?

Egy olyan betegség, ami miatt azok az emberek, akik alapvetően kommunikatívak élőben és online egyaránt, a telefonjuk csörgésétől vagy egy kimenő hívás indítása miatt pánikszerű reakciókat élhetnek át.

Szeretnél Te is kiemelkedő értékesítési eredményeket elérni a telefonod segítségével úgy hogy még ráadásul szereted is csinálni? Nem akarod, hogy téged is utolérjenek a kiégés tünetei? Keresd fel a SalesKurzus.hu oldalát, és válogass az értékesítők számára készített képzések között, hogy hosszú ideig magabiztosan végezhesd a munkádat!

Milyen a jó értékesítő?

Ahhoz, hogy valaki hosszú távon az értékesítési szakmában tudjon maradni, fel kell vennie bizonyos attitűdöket és nem árt, hogyha fejben tisztáz néhány dolgot, ami által sokkal könnyebb lesz az élete. De lássuk, mik a legfontosabbak:

1. A “nem”-ek kezelése

Jó, ha felkészülsz rá, hogy minél nagyobb mennyiségben indítasz kommunikációt, annál több nemet fogsz kapni. De tisztázd magadban, hogy ez nem neked, a személyednek szól, csupán az adott illetőnek jelen helyzetében nincs szüksége a termékedre.

2. Ne azonosítsd magad a termékeddel!

Ez kicsit az előző pont megerősítése. Az elutasító válasz még mindig nem azt jelenti, hogy rosszul végzed a munkádat.

3. Figyelj az ügyfélre!

De ez már arról szól, hogyan végzed a munkád. Minden ember más, így nem lehet egy értékesítési sablonnal az egész világot meghódítani. Arra viszont nagyon rövid időd van, hogy leszűrd, a beszélgető társadra az érzelmekkel, számokkal, statisztikákkal, hagyománnyal vagy mivel tudsz hatni. Honnan tudod meg ezt?

4. Légy érdeklődő!

Ha nyitott vagy az ügyfeleid mondandójára, ezt ők is érzékelni fogják, és sokkal több mindent elárulnak magukról.

A kreativitás hatalma

A kifogáskezelésre össze tudsz magadnak szedni egy kis gyűjteményt, hogy mik azok a kérdések, amik a leginkább foglalkoztatják az ügyfeleidet, de jobb, ha felkészülsz rá, hogy nagy valószínűséggel nem fog úgy eltelni nap, amikor ne merülne fel új kérdés vagy helyzet, és élesben saját kútfőből kell megoldanod ezeket.

You may also like

Read More


Fatal error: Uncaught exception 'wfWAFStorageFileException' with message 'Unable to verify temporary file contents for atomic writing.' in /home/nullasujsag/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:52 Stack trace: #0 /home/nullasujsag/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/nullasujs...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/nullasujsag/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 52